top of page
חיפוש
  • adi5221

מתנה לבית חדש

מתנה לבית חדש- מתנות מקוריות שכדאי להביא

כמעט כל משפחה חווה מעבר לדירה חדשה. יש זוגות צעירים שיגורו בשנים הראשונות אצל ההורים, ובשלב מאוחר יותר יעברו לדירה עצמאית, אחרים שרכשו בתחילת הדרך דירה קטנה, יעברו בהמשך לדירה גדולה יותר, ולפעמים המעבר קורה מסיבות אחרות כמו רצון להתקרב למקום העבודה, להתחדש באזור המגורים או לחזור לגור בקרבת ההורים. את המעבר לדירה חדשה, במיוחד אם מדובר בבית חדש שנבנה, נוהגים לחגוג באירוע שנקרא 'חנוכת בית', המושג מופיע במקורות בספר דברים " מִי הָאִישׁ אֲשֶׁר בָּנָה בַיִת חָדָשׁ וְלֹא חֲנָכוֹ - יֵלֵךְ וְיָשֹׁב לְבֵיתוֹ" ויש מנהגים שונים בעדות השונות לקיום הטקס כמו קביעת מזוזה, ברכת שהחיינו, ואמירת פסוקים וברכות במנין. ואם אתם מוזמנים לטקס כזה בוודאי תשאלו מה לקנות לחנוכת בית.



מה להביא לחנוכת בית?

כדי להביא מתנה מקורית למעבר דירה, יש לקחת בחשבון את סגנון הזוג ואת הטעם שלהם – אם ידוע, ואת סגנון הבית החדש. כשמדברים על מתנה למעבר דירה, יש אפשרויות שונות: מתנות שנועדו בעיקר לקישוט ועיצוב או מתנות שימושיות, מתנות לכלל בני הבית או מתנות שמיועדות יותר לבני הזוג - לגבר או לאישה. יש מתנות בעיצוב קלאסי שמתאימות לכל בית ויש עיצובים מודרניים או מסורתיים שיכולים להתאים רק לסגנון מסוים.


כשבוחרים מתנה לדירה חדשה, אם מכירים את סגנון בני הבית, כדאי להביא מתנה שמתכתבת עם העיצוב והסגנון. אם יש היכרות אישית או משפחתית עם אחד מבני הזוג, יכול להיות ששווה לשקול מתנה ייחודית יותר לכל אחד מהם, ואם ההיכרות היא עם כל בני הבית, יכול להיות שעדיף לתת מתנה שיכולה לשמש את כולם. חפצי יודאיקה שונים יכולים לתת מענה לכל האפשרויות.


כאשר בוחרים מתנה למעבר דירה, יש מספר אפשרויות:

מתנות מעוצבות

יש מגוון רחב של מתנות לקישוט ועיצוב הבית החדש. יש עיצובים ייחודיים בצבעים חזקים, חמים או קרים, ויש מגזרות נירוסטה בעלי אפיון מסורתי יותר לעומת עיצובים יותר קלאסיים, בעלי צבעים יותר שקטים ועיטורים מסורתיים, שיכולים להתאים למגוון רחב יותר של בתים. למקרה שהמוזמנים לא מכירים לעומק את הסגנון או של בעלי הבית נעדיף מתנה לדירה חדשה בסגנון שקט וקלאסי שיתאים לכל בית.


יש מתנות לעיצוב הבית שמתאימות לתלייה על קיר: כמו ברכות הבית, ציטוטים יפים ע תוכן והשראה, אותיות מרחפות, חמסות ורימונים וכד' כיוון נוסף הוא מתנות יותר שימושיות לבית - פריטים לעיצוב שולחן השבת והחג, כלי הגשה, פריטי יודאיקה ועוד.


מתנות שימושיות

לפעמים, בבחירת מתנה לבית חדש נעדיף להביא מתנה שתשמש את בני הבית. מתנות שיכולות לשמש לטווח ארוך תשארנה את טביעת האצבע שלכם.

תחום היודאיקה יכול להציע מגוון רב של פריטים כאלה לעיצוב הבית: הפריט המתאים ביותר לדירה חדשה הוא כמובן המזוזה, ויש פריטי יודאיקה נוספים כמו נטלות, פריטים לשולחן שבת וחג בעיצובים מסורתיים ואומנותיים שונים.


מתנות לחנוכת בית לגבר ולאישה

אם יש לכם קשר משפחתי עם אחד מבני הזוג או אם סתם תרצו לפנק מי מהם באופן מיוחד, יש מתנות מיוחדות גם לגבר וגם לאישה.


לגברים, אפשר לקנות פריטים שימושים בתחום היודאיקה, כמו מגש לחיתוך חלות יחד או בנפרד עם סכין מעוטרת, מפית לחלות, מלחיות ופלפליות מעוצבות, וגם תשמישי קדושה שונים, כגון חנוכיות. כמו"כ אפשר למצור גם קישוטי קיר ופריטי נוי המשלבים פסוקים וברכות מעצימות שמתאימות לגבר.


לנשים יש מבחר גדול של מתנות שימושיות ומתנות לעיצוב הבית. מתנה מקורית לחנוכת בית יכולה להיות פריט קישוט, כמו חמסות, תמונות ענבלים או רימוני קישוט מעוטרים בטקסטים ממזמור "אשת חיל" וברכות הבית, וגם כאן אפשר לשקול מתנות שימושיות מתחום היודאיקה ועיצוב שולחן שבת כמו: פמוטים, מעמד ברכת הנרות מעוטרת, מגשים ועוד.


בדורית יודאיקה מגוון רחב של פריטי יודאיקה שיכולים להתאים כמתנות לכל מטרה: מתנה לבית חדש, מתנה למארחים, לקרובי משפחה, מתנת סיום שנה לצוות מקצועי. האתר של דורית יודאיקה מציע פריטים ייחודים במגוון עיצובים ועיטורים, שיכולים להתאים לבני בית שונים בעלי טעם שונה: קלאסי, מודרני וגם משולב. הפריטים מיוצרים בעזרת הטכנולוגיות החדשניות ביותר כדי לייצר איכות מיטבית. אם אתם מתלבטים מה להביא לחנוכת בית ושוקלים לקנות מתנה מקורית למעבר דירה, או גם אם תרצו לקנות לעצמכם מתנה לדירה חדשה, לחצו כאן.


1,062 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page